Mini Kollegin und ich chömät am 5. Oktober für 4 Mönät nach Tobago. Fürs Visa hämer is Konsulat vo Tobago i dä CH a glütä. Leider hät eus de
Ma nöd wüki kompetänt chönä Uskunft gä. Um eusi Agabä zbearbeitä hät er dänn no Fr. 50.- per Post wellä, darum hämer das dänn abbrochä.
Aber zum guätä Glück hämer ja jetzt das super Forum gfundä. Ich dänkä ihr chönd eus sicher witer hälfä.
Für än Ufenthalt über 3 Mönät brucht mir ja äs Visum. Jetzt hät eus Konsulat vo Tobago in Dütschland gseit es seg so, dass mir s'Visum Vorort müänd verlängerä.......stimmt das (und isch das keis Problem?) oder müänd mir das wüki scho i dä CH beaträgä???
Mir sind eu sehr sehr dankbar wänn ihr eus chönd witerhälfä. Scho im vor us Dankä vil mal fürd Antwort.
Grüässli und bis bald (juhui)
Denise und Sabine
bitte schriftdeutsch!
Verfasst am: Mo 18. Jul. 2005; 10:27
Pantitlan
Site Admin
hallo ihr beiden,
erstmal willkommen im foren. allerdings muss ich euch mitteilen, dass dieses forum kein schweizer forum ist, auch wenn hier viele schweizer sind. im sinne der allgemeinen lesefreundlichkeit wäre es schön, wenn du die fragen in schriftdeutsch stellen könntest. dann hast du auch eine höhere chance, dass sie dir jemand beantwortet.
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.